czwartek, 26 czerwca 2014

Bezpiecznego odchudzania nie ma




Cytuję wypowiedź prof. dr. hab. Zbigniew Fijałek

-Nie ma bezpiecznego środka na odchudzanie.
Albo one są bezpieczne i wtedy mało skuteczne 
albo są bardzo skuteczne i bardzo niebezpieczne .

Tutaj można wysłuchać całość wypowiedzi i obejrzeć bardzo ciekawy materiał na temat odchudzania. Krótki na szczęście :-)

A o tym to chyba też wiecie ...
O strasznej śmierci dziewczyny po zażyciu DNP
Sprawa z zeszłego roku

Aby utrzymać figurę i nie ważyć za dużo 
potrzebny jest ruch, ruch i jeszcze raz ruch.

Nie chodzi o to by chodzić na siłownię, fitnes lub basen ,
ale aby stworzyć świadomie sobie w życiu takie warunki,
które będą pomagały utrzymać właściwą wagę.


Ja preferuję rower przez cały rok





Ja osobiście nie lubię się wysilać i myśleć cały czas, że mam sie ruszać :-)))
Wysiłek ma pojawiać się sam ...

Jak wygląda ruch u mnie na co dzień.

- Darmowy stepper :-)))
3 poziomy domu wysoki parter ,  do piwnicy i na piętro schody schody schody ,
Chcę nie chcę ćwiczę :-)
- Wszędzie jadę na rowerze po kilka razy dziennie

- Nie chodzę na piechotę, nie biegam , po prostu nie lubię

 - Winda , znacie to ?
Francuzki ,przynajmniej kiedyś, chodziły z wciągniętym brzuchem  przez cały dzień.
Co to dawało ?
Szczupły brzuch i wyprostowaną sylwetkę.

I tyle o ruchu.
Nic więcej nie robię, za nic nie płacę i czuję się się świetnie w swojej figurze.

Powiem Wam też ,że nie wiem, ile ważę i mierzę wzrostu, po prostu nie wiem .
Chyba tyle ile trzeba, po prostu akceptuję siebie, a wagę mam niezmienną od lat na szczęście.

Każda z Was może wymyśleć własne wersje ruchu takie , które wam odpowiadają.
I nie mówcie ,że nie da rady, da rady :-)))

Jakieś pytania ??

Skąd to wszystko wiem ?
O ruchu ...

- Moje własne życie
- Szkolenia TianDe
- Moja Ania K. kosmetyczka z pasją i niesłychanie zdolna dziewczyna,
kto raz pójdzie do niej na masaż,  to już nie chce nikogo innego :-)))
Czasami o poranku, kiedy ona wstaje do pracy lub wraca wieczorem,
rozmawiamy o różnych kosmetycznych tematach.
I do tego dziewczyna bardzo ładna i zgrabna :-)

Nie wiem jak długo będę mogła pisać na tym blogu,
ale jakby co to zapraszam na Tiande Elbląg,
do rozmów na te tematy.


Błąd 500 i 503 ciągle mi wyskakuje :-(



Za tydzień o jedzeniu ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz